سرخط خبرها

ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی

  • کد خبر: ۲۲۶۴۶۹
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی
امید حامدی‌فر، هافبک جوان استقلال، با رفتار‌های نسنجیده خود صدای جواد نکونام و حتی مسئولان باشگاه استقلال را درآورده است.

گروه ورزش | شهرآرانیوز: امید حامدی‌فر که چند ماه قبل با یک بی‌احتیاطی بزرگ باعث مصدومیت شدید کوین یامگا شد، به‌طوری‌که نام این بازیکن از فهرست استقلال خارج گردید و البته بعد از آن نیز درمقابل تصمیم نکونام مبنی بر ممانعت با حضورش در تمرینات موضع بدی گرفت، در جریان بازی با ذوب‌آهن بار دیگر در متن حاشیه قرار گرفت.

در آخر این بازی، فیلمی از حامدی‌فر منتشر شد که نشان می‌داد او به سمت رضایی، بازیکن ذوب‌آهن، یورش می‌برد و برخورد سختی با این بازیکن می‌کند که کار به جنجال می‌کشد.

در همین راستا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حامدی‌فر و رضایی را فراخوانده است تا بعد از شنیدن توضیحات این دو بازیکن حکم مقتضی را اعلام کند. احتمالاً حامدی‌فر به دلیل برخورد شدید و عمدی با بازیکن ذوب‌آهن با جرائمی مواجه خواهد شد. اما سؤال این است که به‌واقع حامدی‌فر چرا و به چه دلیل در ابتدای دوران حرفه‌ای تا این اندازه بی‌تجربه و خام عمل می‌کند؟ چرا این بازیکن باوجود ظرفیت بالایی که دارد و می‌تواند در آینده تبدیل به یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران شود، این‌گونه با آینده فوتبالی‌اش بازی می‌کند؟


قطعاً در باشگاه استقلال آن‌قدر افراد باتجربه و دلسوز هستند که به حامدی‌فر تذکرات لازم را بدهند و خود نکونام نیز بار‌ها به این بازیکن نکاتی گوشزد کرده است؛ اما کو گوش شنوا؟!

واکنش رضایی و حامدی‎‌فر به درگیری آخر بازی

مهرداد رضایی بعد از شکست دو بر یک تیمش برابر استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران، درباره درگیری‌اش با امید حامدی‌فر اظهار کرد: حامدی‌فر چه‌کسی است؟ بعداً جوابش را می‌دهم. خیلی باید حواسش را جمع کند.

حامدی‌فر نیز درباره اینکه چرا با رضایی آن برخورد را داشت، گفت: فوتبال است و این اتفاقات را دارد. رضایی توهین زشتی در بازی رفت انجام داد. قاعدتاً تیمی که برده است، واکنشی به این چیز‌ها نشان نمی‌دهد، اما قطعاً من هم چیزی شنیده‌ام که این کار را انجام دادم. هر چیزی باشد در مستطیل سبز است و من با کسی مشکلی ندارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->